laupäev, 31. juuli 2010

Golf - see pealtnäha lihtne, keeruline mäng

Tere üle saja aasta jooksusõbrad. Ma pean kahetsusväärselt teatama, et ma ei ole ennast ikka veel jooksma saanud peale lapse sündi. Olen küll teinud aeg-ajalt katseid naasta jooksurajale, kuid need on vaid napid korrad mis niigi vähesest töövälisest ajast olen suutnud näpistada. Suurem osa aega kulub mul ikka oma nüüdseks 2aastaseks saanud poja järel jooksmiseks ning temaga maailmaavastamiseks.

Aga tegelikult tahtsin teiega jagada seda, et täna avastasin mina ise tükike spordimaailmast jällegi. Käisin Jõelähtme golfiklubis PRO Enrico Villo käe all golfi õppimas ning pean tõdema, et see on väga tõsine sport! Ma ei räägi küll parameetritest - pulsimeetritest, ajast või palli lennukaugsest-kõrgusest, aga peale esimest kursuse päeva olen läbi nagu lätiraha. Sarnast väsimust ja kosutavat rammestust mäletan küll ikka peale tugevaid trennipäevi.
Pean tõdema, et alahindasin selle mängu mõju oma füüsilisele vormile. Igalt poolt valutab!!! Vot see on alles üllatus. Ning löökide harjutamine võttis päris võhmale. Natuke lausa kardan, et homme tuleb samasugune päev. Igaljuhul olen ma meeldivalt üllatunud, et selline sport ming ka köidab, kõige muu kõrval.

Maratonile mind veel see aasta ei meelita miski tagasi. Väga loodan järgmisel hooajal enda ja sportimise jaoks rohkem aega eraldada. Seniks aga kõigile head sportimist ja hoian teie tegemistele kõvasti pöidlaid ja silma peal :)

Kommentaare ei ole: