kolmapäev, 15. aprill 2009

homme algab uus elu

operatsioon. Foto Andras Kralla/Äripäev

pealkirja suurkõlaline sõnum tähendab seda, et sain hommikul kõne dr Mihkel Mardnalt, kes nentis, et põlv vajab tõesti veidi kirurgilist sekkumist ning homme hommikul vabanes kliinikus üks aeg ja kas ma olen huvitatud. muidu on järjekorras viimane hetkel juuni kandis. ma pikalt ei mõelnud.

täna õhtul väike pidulikum trenn siis (ujumine või jõusaal ülakehale) ning siis paarinädalane puhkus-taastumine. väike puhkus teeb ainult head ja olen juba raamatud-filmid valmis vaadanud, mis siiani nukralt riiulil oma korda ootamas. ja pildistanud pole ka korralikult ammu. lõikuse suhtes muidu hirmu pole, uudishimu pigem.

2 kommentaari:

raimo ütles ...

Kolm põlveoperatsiooni läbi teinuna kinnitan Rivo mittehirmu :-) St hirmsat pole seal miskit, ja omamoodi põnev on ka, sest saad ise ekraanilt vaadata, mis nad seal põlves teevad...

Taastumine võtab aega u 5-6 nädalat (kui on ilmselt see kergem variant, mitte ristatissideme lõikus) ja ujuma saad minna juba paar nädala pärast.

soovitus: mine rendi endale kark, nii kuni 5-6 päeva on hea, kui jala peale ei toetaks. Nt saad seda teha Vana-Lasnamäe veerul asuvas polikliinikus.

Rivo ütles ...

tänks, Raimo.

just, oli see liht artroskoopiline opp ja dr Mardna ütles isegi, et 3-4 nädalaga paraneb ära. püüan käristust taltsutada ja pigem rohkem selleks aega võtta.

muidu sujus hästi ja enamvähem plaanipäraselt. korraks siiski oli veider tunne, sest ma pole iial haiglas, veel vähem opil käinud. ehk see sebimine, opiruum oma tõsiduse-tähtsusega ja tuimestussüst pnid veidikeseks kõhklema. aga läks üle.

nüüd vaatan oma oranzhikat jalga ja olen mõneks päevaks koduarestis. kõik hea ja ülla eesmärgi nimel:)

ja kark (pluss jääkott) on lähipäevil parim sõber, Magdaleenas ka täitsa rent olemas.