neljapäev, 5. aprill 2007

Varbad surid ära...

Mina eile kuuperit ei jooksnud. Tegin oma kolmapäevast-jooksutrenni. Selllenädalane taks on kaks korda 5km ja nädalavahetusel taas 8km.
Ma mainin kohe alguses ära, et mulle kohe üldse ei meeldi see sisehallis jooksmine. Seal on mingisugune veider "aroom" ja õhku kipub ka väheks jääma. Ma lähen sinna ainult äärmisel juhul. Näiteks, kui ilm ei ole just väga jooksulembene.
Jooksime seal siis Virgega oma 5km-t, kui mingi hetk tunnen... või õigemini ei tundnud enam oma parema jala varbaid... Viimased 2-3 ringi jooksin tundetute varvastega. Varem pole ma sellist asja kogenud. Ei oska muud selles süüdistada, kui sisehalli õhupuudust. Võib-olla jalg paisus ketsi sees tavapärasest rohkem ja selletõttu ei saanud varbad enam vere kaudu hapnikku. Ei tea... On kellelgi veel nii juhtunud?

3 kommentaari:

Jaana ütles ...

Jäsemed hakkavad ära surema, kui on vedeliku puudus.

Vali Dool ütles ...

Siiski üks trikk on ka ketsipaelad naatukene lõdvemale jätta.

Rivo ütles ...

mul ka sisehall ei meeldi. lõhn jms eriti ei häirigi, aga see tuim monotoonsus ring-ringi järgi ühtesid samu vaateid vaadata. õues lippab aeg ka kiiremini.

aga igasugused krambid ja ärasuremised peaks jah vedelikupuuduse märk olema. Rein soovitaski distantsil jooma õppida, muidu ei pea maratoni vastu.