esmaspäev, 23. aprill 2007

Rabajooks

Käisin siis ka sellel toredal üritusel nimega Rabajooks eile ja tunnistan, et oli oivaline.

Jooksin selle 6,3 kilomeetit ajaga 34:38, mis annab siis peaaegu 11 kilomeetrit tunnis. Kui ma metsa ei pannud arvutustega.

No teeme uuesti (ümardan ka veits):

v = s /t
v = 6,3 / (34,63 /60)
v= 10,92 km/h

Rajalt oli puudu 4 km märge, seega olin väga üllatunud kui järsku 5 km täis oli. See tõstab moraali, kui oled jooksnud rohkem, kui arvad.

Mis aga jooksu pidurid olid? Adi tossud ostsin just uued. Ilusad, valged ja säravad.
Hõõruvad ja jalg pole harjunud veel, seega sain kaks mõnusad villi jala sisekülgedele.
Samuti pole mul olnud aega harjuda nende tugevdustega tossudel jala siseküljes, mis peaks jala rullumist küljele vältima.
Nimelt on mul õrn lampjalg. Seega, tulemusena olid jalad üsna valusad juba poole jooksu peal.
Lõpuks oli aga mahti veel viimased 300 m sprintida.

Järeldus, ei tea, ei oska veel tempot valida, alguses tundus koguaeg, et jooksen liiga kiiresti, tuli lõpuks välja, et siiski mitte, oli veel jõudu ülegi. Eks läheb veel aega, kuni ma seda asja tajuma hakkan.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Tegelt oli 4 km märge täiesti olemas, massi sees joostes ei pruukind seda tähele panna lihtsalt. Ma tõstsin just altes selest märgist tempot, nii et pulss oli punases. Lõpuaeg 24 min ja mõned sekundid peale;-)