pühapäev, 22. aprill 2007

60

Panen verstaposti maha. Kolme nädala läbisõit on minul 60 kilomeetrit. Seega olen nagu täitsa uus, kulutamata veel.

Olgu öeldud, et hasart on sedavõrd suur, et vahel ei suuda kontoris paigalgi istuda, kui jalad kibelevad juba uute tossude järgi. Justnimelt - mul on nüüd ka päris uued Adidase Adistari jooksusussid. Võtsin nad küll eesmärgiga 28 päevaks testimiseks, kuid Adidas võib ainult unistada, et ma need neile tagasi viin. Ma arvan, et nad ei kurvasta kaa.
Veel hankisin endale eluehtsad ja mugavad jooksuliibukad, ning väga hea nokatsi. Muidugi ma ei osta neid ostmise pärast, vaid tegelikult need on kõik jooksmist soosivad. Nokatsi üle on samuti hea meel, hoiab pea sooja ja samas hingab. Ärge te palja peaga jookske, natuke jahe veel.

Ent natuke siis tagasisidet, mis ma viimasel nädalal teinud olen.

E: Jooksutrenn hallis 8km, venitusharjutused + 2km sörki
T: 2km jooksu + 50 min Spinning
K: Body pump
N: 4km jooksu, 3km sõudeergomeetril + 50 min Spinning
R: Jooksutrenn hallis 8km, 3km sõudeergomeetril, venitusharjutused + 2km sörki
L: Body pump
P: Rabajooks 6,2 km

Kommentaare ei ole: